Blogger Kitchen 1.2


Dawno mnie tu nie było, a mam tyyle nowości i słodkich przekąsek dla Waszych umysłów. 

Techniczna oprawa


Cookies


Dzisiaj o sprawach technicznych, czyli o ciasteczkach. Co, jak, gdzie, kiedy i dlaczego?
Po pierwsze - co to są cookies?
To niewielkie informacje, nazywane ciasteczkami (z ang.cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych.
Jeżeli chcecie wiedzieć jeszcze więcej, zapraszam na stronę "Wszystko o ciasteczkach".

Skoro już co nieco o nich wiemy, spójrzmy na nie obiektywnie. Wylogujmy się ze swojego konta, zerknijmy na bloga i oceńmy, czy ten pasek z pytaniem o akceptację wygląda estetycznie? 
Moja odpowiedź? Wielkie, tłuste NIE.

Ale my, blogerzy, nie jesteśmy bezbronni. Powiem więcej, są osoby, które nad nami czuwają i przejmują się, by blogi wyglądały jak najbardziej atrakcyjnie dla czytelnika.

Z tymi słowami kieruję Was do postów, które rozświetlą mroki niewiedzy.

Życzycie sobie ciasteczka z nutą elegancji? Znajdziecie je u Grafiterki.

I nastała światłość!

Motywacja


Dla tych, którzy potrzebują ciągłej, silnej motywacji Notatnik Kreatywny oferuje motywacyjne tapety -->



kobieceporady.pl



Co więcej, co więcej? Tyle się dookoła mnie dzieje, życie płynie, zakręca, omywa, a ja jestem gdzieś pośrodku i zastanawiam się, z której strony powinnam nabrać wody w dłonie. Gdzie, choć na chwilę, zawiesić wzrok? W końcu jest tak wiele możliwości. Tak wiele atrakcyjnych ofert.

Ostatnio buszując w internetach natknęłam się na portal Kobiece Porady. 
Zapytacie mnie: o co chodzi, kobieto?

Otóż, miałam całkiem szalone tygodnie i potrzebowałam chwili ślimaczenia się. Szukałam maski tlenowej dla urywanego oddechu i znalazłam. 

Kobiece Porady to portal dla każdej z nas, bo w końcu, która nie szuka porad odnośnie urody, stylu, domu?
Co zrobić na obiad? Jaki balsam do ust kupić? To brzmi trywialnie, ale sama łapię się na tych codziennych, prozaicznych pytaniach. Kobiece Porady stanowią szeroko pojęte kompendium wiedzy ogólnej, którą nie pogardzi żadna z kobiet XXI wieku.

Bukiet stokrotek


Taki mały, uroczy bukiecik dałabym najchętniej wszystkim blogerkom, ale ograniczę się do moich ulubionych. Tych, do których zaglądam, nie zawsze komentuję, ale z wypiekami czytam recenzje i artykuły.

Rozmaite Poczytania Gagatki



Jeżeli sądzicie, że zwiedziliście odmęty internetu - jesteście w błędzie. Stworek czeka na Was za zakrętem. Z jedynym w swoim rodzaju humorem i wielkim talentem do wierszowanych recenzji.
Na tym jednym blogu znajdziecie moc atrakcji - konkursy, Book Tour'y i, co najważniejsze, liczne, mnożące się w oczach recenzje, które wprost pobudzają umysł. Ile razy wchodzę na erpgadki.pl na moich ustach pojawia się szeroki uśmiech. 
Wierzcie mi, mam mało czasu, ale pomiędzy lekcjami, siedząc pośród znajomych i słuchając ich przekomarzań, czytam recenzje Pauliny i mój dzień nabiera kolorów.

Matka Puchatka



Kto poznał tę kobietę, od razu ją pokochał. Zaraża optymizmem i wyjątkową siłą. Idzie przez życie zdobywając kolejne książki, recenzje, czytelników, a wśród nich przyjaciół. Nie ma sobie równych w merytoryczności. 
Jej opinie są idealnej objętości. Pisze z logiką, a jednocześnie zaraża zapałem. Trudno oderwać się od jej pióra. Konkursy, akcje, komentarze - Puchatka ma w sobie to coś. Coś, co trudno nazwać i określić, a co po prostu porywa ludzi. Tłumnie witają w jej progi, nieomal tratując się po drodze. 
Udaje jej się każdego traktować z ciepłem i puchatym optymizmem. Ile razy wchodzę na matkapuchatka.pl czuję się, jakbym otulała się ciepłym, polarowym kocem.


Książkowa czarno_biała Em



Ta dziewczyna zawsze ma dla wszystkich miłe słowo. To ona wita w blogerowym światku nowo przybyłych. Pomaga im zająć miejsce w szeregu i zachęca do szlifowania umiejętności. Ma tak wielkie grono wiernych odbiorców, że czasami obawiam się, ze zaginę gdzieś pomiędzy nimi. 
Jednak Em zawsze mnie odnajduję. Rozmowy z nią są czystą przyjemnością, której po prostu nie mogę sobie odmówić.
Na jej blogu znajdziecie mnóstwo perełek, które wołają o uwagę - chociażby wywiady z blogerami i autorami oraz Book Tour'y. Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Miłośnicy kryminałów, romansów, NA i YA oraz książek obyczajowych śmiało mogą wklepać ksiazkowaczarnobialaem.blogspot.com do przeglądarki. Szczerze zachęcam!

Mozaika Literacka


To kobieta orkiestra, którą podziwiam z uporem maniaka. Czytam, patrzę, rozglądam się po jej blogu. Wielkimi oczami wpatruję się w ogrom pracy, jaką wkłada w pojedynczy tekst czy artykuł. Niczego nie robi na pół gwizdka. 
W gruncie rzeczy Miłka to osoba, z którą mogłabym nie tylko konie kraść, ale również książki. Jako jedna z niewielu potrafi pobudzić we mnie głód kryminałów. To wielkie osiągnięcie. 
W dłoniach ma magię, którą przelewa na klawisze komputera. W istocie, nigdy się u niej nie nudzę.


Smooky - subiektywnie


Gdybym mogła wskazać blogerkę, która, według mnie, specjalizuje się w danym gatunku, mój palec wskazałby przestrzeń. 
Każda z nas raczy się obfitością. Nie gustujemy w zamkniętych ramach, ale wiem, że u Smooky zawsze znajdę godny przeczytania romans. Zajrzeć do niej, to jak otworzyć kufer z najróżniejszymi rozmaitościami. 
Zabawne jak pragnę wyrobić sobie opinię o danej książce, by móc przedyskutować ją z tą dziewczyną. To wręcz paląca potrzeba, którą częstą realizuję. 
Po prostu nikt tak jak ona nie pobudza we mnie romantyczki. Myślę, że każda z nas potrzebuje w sobie tego małego, uroczego, romantycznego ułamka. Każda z nas go ma, ale rozbudzić możecie go dopiero u Smooky.

Czasem tak jest...



To blog wyjątkowy, ponieważ nie tylko o książkach, ale również o życiu i codzienności, z którą walczymy każdego dnia. O miłości wzajemnej i do książek. O kreatywności i osiągnięciach. 
To miejsce, które nigdy mi się nie znudzi. Prowadzone przez najpiękniejszą, ponieważ niezłomną, kobietę. Jeżeli chcecie odetchnąć przy zajmujących recenzjach i posłuchać historii z życia wziętych, śmiało, wstąpcie. Jestem pewna, że nie pożałujecie.

Blogger Kitchen dzisiaj ku chwale tych, którzy całkowicie na nią zasługują. Enjoy!

Kryśka

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Back
to top