Liebster Blog Award #1

Uwaga! Tak! Mam OGŁOSZENIE.


Zostałam nominowana do LBA przez mykindoftruelove  <--link
Akcja ma za zadanie wypromować, choć troszeczkę, początkujące blogi (z tego, co się dowiedziałam) i, według mnie, zachęcić do odwiedzania blogów, które w blogosferze istnieją już jakiś czas.
Odpowiadam na pytania, nominuję, osoba, którą nominowałam odpowiada i nominuje kolejne osoby i tak bez końca (chyba).
Zaczynamy!
<Ależ to ekscytujące! Dowiecie się czegoś o mnie :)>




1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Myślałam nad tym już od trzeciej klasy gimnazjum, jednak czynnikiem zapalnym stał się mój tato. Napomknęłam kiedyś, że blogi to taka "fajna sprawa" i "w ogóle, lubię książki", a on spojrzał na mnie z takim zdezorientowanym wyrazem twarzy i wydał komendę "załóż bloga". No to założyłam, a stało się to: 28.12.2014r.
Już niedługo rocznica!

2. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
To pytanie z serii: A czemu uważasz, że będziesz lepiej zanurzać frytki w oleju niż twoja poprzedniczka?
Bo to moja pasja.
A tak na serio, widzę się gdzieś na wsi, u boku seksownego, inteligentnego i oczytanego mężczyzny, z piątką synów i podziemną bibliotekę pełną książek. To moje skryte marzenie. I dużo zwierząt. I żeby mąż potrafił gotować, bo ja jestem jak mała katastrofa naturalna w kuchni. I żebym miała blisko do rodziców. I pomagała ludziom. I kochała swoją pracę.

3. Jaka jest twoja największa wada?
Ja nie mam wad, błagam. Jestem idealna. Prócz łakomstwa, wybuchowego charakteru, lenistwa i zbyt dużej dawki sarkazmu na języku. Poza tym jestem super. I w ogóle, klękajcie narody.

4. Co jest twoim ulubionym zajęciem?
Czytanie, picie zielonej herbaty, nauka (kocham się uczyć), zbieranie jabłek na jesień i przesiadywanie samotnie. Dobra tam, lubię też towarzystwo ludzi, ale gdy mam do wyboru samotność a gwar, zawsze wybiorę samotność.
Uuu, i lubię sprzątać i przesiadywać z rodziną.

5. Masz ulubioną książkę? Za co ją lubisz?
Mnóstwo książek uwielbiam, kilka kocham miłością nieśmiertelną, ale tylko za jedną skoczyłabym w ogień. Nie no, kłamię. Za wszystkimi bym skoczyła, ale ta jest naprawdę wyjątkowa. Mowa tu o  "Mistrzu i Małgorzacie". Nieprawdopodobna dawka absurdu, humoru i groteski wymieszana z zatrważającą ilością inteligencji i talentu autora. Dużo drugiego dna. Pełen pakiet, jak to się mówi.

6. Ulubiony serial lub/i film.
Nie mam. Nie oglądam telewizji, a jak już to sporadycznie. Bardzo dużo czasu spędzam natomiast przy komputerze, czytając ebooki. Jeśli jednak miałabym wskazać jakieś filmy, które przypadły mi do gustu to byłaby to seria o Harrym Potterze. Uwielbiam też Piratów z Karaibów, a z seriali byłoby to Breaking Bad.

7. Ulubiona piosenka?
Hmm, bardzo trudne pytanie. Z tych starszych wskazałabym na wszystkie piosenki Starego Dobrego Małżeństwa i Grechuty. Jest też wielu, wielu innych wykonawców, których kawałki skradły mi serce, ale może zostawię ich na kiedy indziej. Nowsze piosenki zazwyczaj wywołują u mnie niesmak, szczególnie teledyski. Kocham Adele, Budkę Suflera i Perfect, a co do innych, to zależy, co wpadnie mi akurat w ucho.

8. Coś, co mogłabyś jeść codziennie.
Owsianka. Totalnie kocham owsiankę. Tylko mam problem ze wstaniem rano, żeby sprawić sobie przyjemność tym daniem :).

9. Jakie jest, według ciebie, najpiękniejsze miasto na świecie?
Strzał.
Jak babcię kocham, nie wiem. Dla mnie każde miasto ma w sobie coś magicznego, pięknego i niepowtarzalnego. Ubóstwiam wszelkie wsie i malownicze pejzaże, ale gdy obracam się z zadartą głową w jakimś mieście... po prostu zapiera mi dech. Czasem z zachwytu, a czasem po prostu z powodu smogu.
Podobają mi się miasta, szczególnie na obrazkach. Odwiedziłam trochę miejsc na świecie i zaręczam, że wszędzie, we wszystkich zakątkach ziemi, są wspaniałe, majestatyczne, piękne i wyjątkowe miasta, o których nie sposób zapomnieć. Dlatego nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

10. Czy potrafiłabyś odciąć się od internetu na dłuższy okres czasu?
Tak, choć byłoby mi bardzo trudno przestać bloggować. To wspaniałe uczucie, gdy mogę w końcu wyrazić i przelać swoje myśli na papier.
Poradziłabym sobie, byłabym dzielna, jeśli ktoś zagwarantowałby mi ciągły dopływ najnowszych, świeżutkich, ukochanych i jedynych w swoim rodzaju książek. Wtedy byłabym szczęśliwa. Albo chociaż mniej zołzowata.

11. Jaki przedmiot jest twoim ulubionym w szkole?
Dla tych, których to ciekawi, jestem aktualnie w drugiej liceum. Moje ulubione przedmioty to matematyka, chemia i biologia. Wiem, wiem, to już było i nie powtarzaj po innych, ale nauka w tych trzech przypadkach sprawia mi ogromną przyjemność. To po prostu fascynujące. No i te dreszczyki emocji, gdy coś się uda, wyjdzie wynik, czy zaskoczy odpowiedź w arkuszu. Emocje książkowego geeka. Właśnie tak żyją nerdy, kochani. Tak to już jest.

Moje pytania:
1. Jakie cechy powinien mieć twój idealny i najwspanialszy książkowy bohater?
2. Czy uważasz, że nie-czytanie książek czyni kogoś mniej interesującą osobą?
3. Jaka książka, ostatnimi czasy, wywołała u ciebie "palpitacje zachwytu"?
4. Skąd inspiracja by pisać i dzielić się tym z innymi?
5. Kiedy zaczęłaś czytać książki? W jakim wieku? Kto był czynnikiem zapalnym twojego uzależnienia?
6. Który gatunek jest twoi ulubionym i dlaczego?
7. Bez czego nie potrafisz przeżyć? (odp.: "bez tlenu" nie jest odpowiedzią :))
8. Piszesz do poduszki? Skrywasz jakieś tajemnicze i nieujawnione teksty, które wyszły spod twojej ręki?


Nominuję:
Miłej zabawy :)
Kryśka

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Back
to top