Ebook-giveaway w Wydawnictwie Wymownia

Jak Wydawnictwo Wymownia wychodzi naprzeciw blogerkom



Ujednoliciłam tytuł i uwzględniłam jedynie rodzaj żeński, ale spokojnie panowie, o Was też pamiętam! Jednak tutaj nie chodzi o płeć, a o możliwości.

Wydawnictwo Wymownia wyciąga pomocną dłoń i oferuje... darmowe ebooki!

Wiem, że wielu z Was posiada czytnik ebooków, jednak w chwili wyboru pomiędzy wydaniem papierowym a elektronicznym... zawsze (przynajmniej u mnie) wygrywa papierowe. Lubię móc postawić książkę na półce i patrzeć na nią z dumą, ale nie oznacza to, że nie doceniam elektroniki.

Wręcz przeciwnie, posiadam szeroki wybór ebooków, które zdobywam od znajomych, czasami ściągam, jeśli cena jest atrakcyjna. W końcu to też jest sposób - mam książkę i jestem szczęśliwa.

Nigdy nie przyszło mi do głowy, że Wydawnictwo, którekolwiek, tak naprawdę, wyjdzie z pomysłem, by udostępnić, całkowicie za darmo, książki w wersji elektronicznej, nam - blogerom.

Jestem bardzo zaskoczona, ale tylko i wyłącznie pozytywnie.

Ta akcja? Jest strzałem w dziesiątkę! Już nie mogę doczekać się pierwszych maili. Link zaprowadzi Was do strony Wydawnictwa Wymownia, gdzie będziecie mogli zapoznać się z krótkim regulaminem i znajdziecie odpowiedzi na najważniejsze pytania. Ja również służę pomocą.

WYDAWNICTWO WYMOWNIA

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Back
to top