Konkurs [ZAKOŃCZONY]

KONKURS


Dawno nie było żadnego konkursu, więc postanowiłam umilić Wam wakacje.
Do wygrania książka "To nie jest dieta", o której pisałam tutaj - w cyklu postów.

Baner

Wzór zgłoszenia


Zgłaszam się!
Obserwuję jako: (wasz nick)
Baner: (link do baneru)
Odpowiedź na pytanie konkursowe:

Pytanie konkursowe


Czemu lubisz siebie?

Trudne pytanie? Mam nadzieję, że lubicie swoje wewnętrzne "Ja" - odpowiedź nie musi być długa. Dwa zdania wystarczą, ale jeżeli wyprodukujecie więcej, również przeczytam. 
Przeczytam, ale... nie wybiorę wygranego. Wszystko odbędzie się drogą losowania, moi drodzy. Poprzez to zgłoszenie zrealizujecie jedno zadanie z książki.

Regulamin:
1. Organizatorką konkursu jestem ja - Krystyna Dobrowolska, właścicielka bloga - Wybebeszamy książki.
2. Konkurs trwa od 13.07.2016 r. do 31.07.2016 r.. Wyniki konkursu zostaną podane w przeciągu 7 dni od zakończenia konkursu.
3. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania.
4. Koszt wysyłki listem ekonomicznym pokrywa właścicielka bloga.
5. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych.
6. Uczestnik musi mieć adres korespondencyjny na terenie Polski.
7. Zgłaszając się, uczestnik akceptuje warunki regulaminu.

Nie wymagam adresów e-mail, więc musicie śledzić wyniki konkursu. Jeżeli wylosowana osoba nie zgłosi się do mnie w przeciągu trzech dni od wyłonienia, losuję ponownie.

Powodzenia!


Egzemplarz zapewnia Wydawnictwo Sine Qua Non

Kryśka

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Back
to top