NOMINACJA


Kogo tu wybrać?


Opublikowałam ostatnio recenzję "Czaromarownika", ale to jeszcze nie koniec! Wydawnictwo Kobiece ukryło kilka bonusowych egzemplarzy, które wciąż czekają na rozdanie. Każda z nas, recenzentek, miała wytypować koleżankę, która w ramach prezentu otrzyma tak ceniony przeze mnie kalendarz.

"Czaromarownik" jest oryginalnym obiektem i wymaga równie wyjątkowej właścicielki. Dlatego nie zawahałam się nawet chwilę wybierając. Nominowałam Stworka.

Kto to jest, ten Stworek? Wielu z Was może znać go z Blogger Kitchen. Pod tą nieoczywistą nazwą kryje się pewna zmyślna osóbka prowadząca bloga. Jestem pewna, że część z Was zna Paulinę. Jeśli nie, wiele zyskacie odwiedzając jej stronę.

Nie można jej zapomnieć, ma tak energiczną osobowość. Dlatego jestem pewna, że odpowiednio doceni "Czaromarownik" ze wszystkimi jego funkcjami. 

Stworku, 

w Twoje łapki przekazuję ten oto magiczny kalendarz.

Wysokich lotów!

Kryśka

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Back
to top