SOCIAL MEDIA BOOK TAG

SOCIAL MEDIA BOOK TAG


Do następnego TAG'u nominowała mnie Review Junkie. Sumiennie zabieram się do pracy!


Twitter - ulubiona krótka książka


"Nigdziebądź", Neil Gaiman
To naprawdę świetny autor. Posiada wiele talentów, a tworzenie skomplikowanych, wielopoziomowych światów jest jednym z nich. Ponadto lubuję się oryginalnych postaciach, które prócz przymiotów fantastycznych cechuje również nadzwyczajny komizm.








Facebook - książka, którą czytał każdy i poczułeś presję, by ją przeczytać


"Hopeless", Collen Hoover

Tyle pozytywnych opinii, takie zachwyty i TAKI wielki zawód. TAKI.
GIGANTYCZNY.
I to właśnie był przykład, by zawsze pozostać troszeczkę sceptycznym.








Tumblr - książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne


"I obiecuję ci miłość...", Marta W. Staniszewska

Jeszcze nie wiecie, ale w przeciągu kilku dni na blogu powinna pojawić się recenzja tejże książki. Otrzymałam ją od autorki, która zaryzykowała zmierzenie się z moim "czołgiem szczerości". Zdradzę Wam, że "I obiecuję ci miłość..." jest naprawdę dobre. Naprawdę! Pokusiłabym się wręcz o stwierdzenie, że wymiata! Hollywoodzka historia w polskim wydaniu.
Czujcie się zanęceni.




Myspace - książka, która nie pamiętasz, czy ci się podobała czy nie


"Druga szansa", Katarzyna Berenika Miszczuk

Naprawdę nie wiem. Przypominam sobie, że było to wszystko bardzo niepokojące i na koniec byłam trochę zła, zdziwiona, oburzona i zdegustowana. Wtedy.  D
opiero ponownie czytając recenzję zdałam sobie sprawę jak zmieniły się moje uczucia. Są bardzo mieszane i nie wiem, jak się z tym czuję.






Instagram - książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie



No, czy ona nie jest cudowna? Subtelna, a jednocześnie ma w sobie ostry, agresywny sznyt.









Youtube - książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć


"Zanim się pojawiłeś", Jojo Moyes

Nie czytałam, a naprawdę wiążę z nią wielkie nadzieje. Po książce chciałabym zobaczyć film - również wysoko oceniany.









Goodreads - książka, którą polecasz wszystkim

"Bezczelna", Martyna Kubacka

Miałam wielki problem, by wybrać odpowiednią książką. Spośród wielu ukochanych zdecydowałam się na pozycję autorki, która niedługo wyda swoją najnowszą książkę. Mam nadzieję, że będzie równie wspaniała jak "Bezczelna". 







Nominuję Natalię z Book Paradise. :)


Kryśka

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Back
to top